Supermoderator
|
|
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
|
Som de andra är inne på. Du har i praktiken kastat bort pengar på att köpa blanketter som du inte har någon nytta av. Det finns ingen som helst anledning att bokföra för hand så där.
Antingen är det dags att du anlitar en redovisningskonsult för att göra din redovisning; eller så köper du en bra bok i ämnet, går en kurs och skaffar ett redovisningsprogram.
Vismas program är välanvända, men det finns webbaserade alternativ; framförallt fortnox.se. Björn Lundén (blinfo.se) har börjat släppa sina program i webbversioner läste jag.
Personligen använder jag för stunden Visma SPCS Administration 1000 men den enda egentliga fördelen med det är att det är valanvänt och inget problem att lämna över till valfri redovisningskonsult vid behov.
|