|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Jun 2004
|
Jag redovisade siffror för aktiva manuellt godkända konton. Nu börjar det kännas som det är många som pratar som egentligen inte vet något alls om datingfactory haha men spekulera på ni . Datingfactory är ett seriöst storföretag, som inte ens tillåter dubbelkonton och noga skriver i avtal om regler gällande fejk konton. Alla konton verifieras manuellt, men som jag nämnde tidigare kan ju givetvis fejkkonton förekomma precis som det gör på facebook , WN osv och dubletter . Men det betyder inte att företaget bakom stödjer detta.
Det handlar i såfall snarare om giriga affiliates , precis som att klicka på sina egna google annonser , så är det ganska vanligt inom datingaffiliate att webmasters med affilaitekonton försöker uppmana sina användare att uppgradera till vip igenom fejkkonton . Men detta är strängt förbjudet hos DF . står med i avtalet när du registrerar konto på datingfactory.
Tack för att ni återigen kluddar ner denna seriösa tråd om datingfactory där jag tänkte redovisa lite info om programmet, svara på frågor osv. Jätteseriöst när till och med forumets moderator kommer med "fakta" om hur det går till fast han inte vet ett smack om detta... "ja visst är det gott om fejkonton i dessa siffror" Vad är det ni inte hajar, ni som säger det är gott om fejkprofiler idessa siffror? siffrorna jag redovisade var aktiva profiler, manuellt verifierade och godkända. Med aktiva menas profiler som loggar in används - handlas vip o guldtjänster på osv.
Senast redigerad av Marcus den 2012-03-28 klockan 23:08
Anledning: egenreklam
|