Visa ett inlägg
Oläst 2012-03-13, 16:27 #8
krukaans avatar
krukaan krukaan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
krukaan krukaan är inte uppkopplad
Medlem
krukaans avatar

Reg.datum: Dec 2007
Citat:
Ursprungligen postat av jonssondesign Visa inlägg
Jag gillar sidan!

Jag har dock lite problem med att acceptera den stora bilden, varför vet jag inte.. :/
Hade jag gjort sidan hade jag iaf testat att lägga texten till höger, och sedan använt samma vita bakgrunden för REA texten. Men jag vet inte..

I övrigt var sidan snygg! Bra jobbat!
Tack så mycket!

Jag ska försöka pilla lite med bilden och se vad man kan göra.. Tycker också att det ser lite halvtaskigt och överdrivet ut men jag vill ändå på ett sätt guerillaförmedla syftet med hemsidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Replayme Visa inlägg
Jag hade nog plockat bort hela bilden, samt gjort en schysst knapp där priset ligger i, samt att har du musen över produkten att den markeras med en snygg ram runt.

Sen tyckte jag att det var lite vitt, lite för mycket mellanrum mellan varje produkt.
Om du inte vill ta bort den stora bilden så kanske du kan minska den lite och slänga in hetaste produkterna där, lite som heppo.se ?

Annars mycket vacker
Tack för tipset du!

Som sagt så ska jag pilla mer med den stora bilden. Men det med produktvisningen ska jag absolut kolla mer på. Går säkert att göra något snyggt med.

Att mellanrummet är så stort beror på att bilderna jag får att använda är så stora, och har stora whitespaces över sig(ibland). Så där kan jag nog tyvärr inte pilla så mycket.
krukaan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat