Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2010
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Oct 2010
|
Tack captaindoe!
Jag tror det är libspotify som är mest intressant för mig?
Förklaringen du gav mig sist är inte riktigt som jag tänkt mig.
Att skapa egna playlists och sen dela med sig är ganska enkelt, precis som du sa.
Problemet är dock att, när spellistan väl är skapad på hemsidan (ingen riktig spellista från spotify), så ska det vara möjligt att kunna ta bort och lägga till låtar när som helst. Dessutom ska man även kunna rösta upp låtar, så att dom spelas ridigare än andra. Jag ska försöka förklara.
Säg att du skapar en spellista på min sida. (Ingen spellista som registreras av Spotify).
Sen ska flera hundra personer kunna gå in på din spellista samtidigt och lyssna på de låtar som finns där.
Personerna som går in på din spellista ska även kunna ta bort oill en annan sida där man möts av ett meddelande som frågar om man vill öppna låten via Spotify, eller om man vill ignorera den. Skulle ju varit jobbigt, eller hur?
Det är därför jag undrar om det går att streama låtarna från spotify in till min hemsida.
Om ingen här vet svaret på min fråga, kanske ni vet hur man får tag på en mailadress till spotifys utvecklare eller liknande, som man kan fråga.
Jag kan ingenting om C eller sånt, men på vilket sätt skulle det vara att implantera det på hemsidan?
Jag tror säkert de flesta skulle vara okej med att dom var tvungna att ladda ned ett program till dator för att få allt att fungera.
Ni tror inte att det går att skriva något js-script som gör den där "öppna med spotify"-processen automatiskt åt användaren?
Mvh,
Fredrik
|