Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-29, 22:50 #2
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av jonssondesign Visa inlägg
Hejsan, sitter i startgroparna att starta ett projekt.

Hela idéen går ut egentligen på en sak, och jag undrar lite snabbt bara om ni vet om det fungerar eller inte, rent tekniskt.

Jag vet att man kan skicka url's till varandra, och varpå man behöver trycka på "starta programmet" osv. Men det betyder att, för varje låt som jag vill spela så måste jag manuellt starta låten, om ni förstår?

Jag vill ha det som så att, säg att du har en låtlista på hemsidan, där skaparen har valt ut de låtar som skall vara med i låtlistan, och när du sen går in på den låtlistan så ska du bara behöva trycka play, och sen spelas alla låtarna per automatik.

Jag är medveten om att man även kan dela sina låtlistor med varandra, och göra samma sak som man delar en enskild låt, men det är inte så jag vill ha det, utan jag vill att för vare låt som spelas på sidan, så läggs den låt som spelas i "kön" på spotify.

Hoppas ni förstår, annars får gärna fråga!

Om ni vet något annat sätt att lösa detta på, så får ni gärna berätta hur.

Känner du även att du har stor kunskap om detta, och är duktig på att utveckla hemsidor (back-end), så får du gärna skicka ett PM till mig, så kanske vi kan inleda ett samarbete!

Mvh,Fredrik
Vill du att det ska spelas genom spotify eller vill du ha en egen tjänst? Själv kör jag med detta http://www.joomlamusicsolutions.com/
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat