Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-27, 08:55 #38
njoy njoy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2007
njoy njoy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2007
Svar till jgabor:

Citat:
Ursprungligen postat av jgabor Visa inlägg
Kerneln är uppgraderad till en helt ny version, så då skulle det vara att buggen även finns i den nyare kerneln eller att det beror på något annat. Vi ska undersöka.
Att kerneln är uppgraderad är felaktig information du fått. Jag gjorde en kontroll nu och den visar fortfarande 2.6.24.2 från 2008.

Citat:
Ett ärende kan antingen avregistreras automatiskt för att inget hänt under en längre period, alternativt att någon på kundtjänst stänger ärendet eftersom de anser att det berör ett liknande problem i ett annat öppet ärende. På så vis slipper vi göra det dubbla arbetet för att lösa ett och samma problem, och kan lättare få överblick över vilka problem som råder för tillfället. Dock ska de meddela detta i samband med stängningen. Jag ska prata med vår kundtjänst och se till att det blir bättring på den fronten.
-Tycker du verkligen att ni har nån överblick när du läser min problematik? Att ni slipper dubbelt arbete? Ni slipper väl allt arbete eftersom supporten uteblir och kunder måste återöppna sina ärenden en gång till.

Citat:
Det beror på att vi inte gått över till gigabit-nätverk för samtliga av våra servrar ännu, men det är något vi arbetar på. Så det kommer tids nog… Vi skyndar långsamt, för att försöka påverka våra kunder minimalt.
- Hur ska det då "borga för bättre prestanda och stabilitet" menar du? Jag uppfattar som att produkten du lyfter och försvarar, inte finns ännu. Och är det långsamt dit, behöver vi inte ens diskutera den? Låt oss tala om den problematik som finns, inte hur er produkt ser ut 2014.

Citat:
Du kan alltid öppna ett ärende igen genom att helt enkelt svara på det. Att det ofta är lång väntetid för just dig beror nog på naturen av ditt ärende…
- Du förstår väl hur det ser ut. 8 återöppnade ärenden under 6 månader. Och du ber mig att för 9:e gången göra samma sak som anledningen till 2:a ärendet, att väcka ett gammalt ärende. Samarbeta istället. Jag tycker mig visat mig tillgänglig som en resurs då jag även rapporterat loggar med mätvärden och tidpunkter och den bakomliggande orsaken till problemen istället för att bara "gnälla". Det är gratis felsökning för er belastade avdelning. Dedikera en tekniker som lyssnar och följer upp.
njoy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat