Citat:
Ursprungligen postat av jgabor
Det var som svar på njoy's påstående att vi låg långt efter, där jag försökte påvisa att vi faktiskt inte bara legat på latsidan i alla dessa år utan faktiskt har lanserat nya och/eller förbättrade tjänster–som löst kunders problem eller underlättat deras vardag. Så jag anser att mitt "säljsnack" för fullt befogat… Jag ser inte hur jag skulle kunna besvara ett sådant påstående på annat sätt.
Och 80-tals plattform? Visst, den har många år på nacken, men större delen av vår plattform är egenutvecklad och har utvecklats aktivt under alla dessa år. Visst, det kanske inte sett fint ut på ytan eftersom gränssnitten för bland annat vår kontrollpanel inte fått den kärlek den har förtjänat, men den bakomliggande tekniken har aldrig varit omodern–om än att den haft sina brister här och var. Vi uppdaterade dock utseendet förra veckan med vad vi kallar för Waff 2.5, inför en större kommande uppgradering som benämns Waff 3.0. (Förlåt, men: du kan läsa mer om det på vår blogg.)
Att jag länkar till vår blogg, är för att visa att jag inte bara slänger ur mig tomma ord här, utan att det är något FS Data som helhet står bakom.
|
Som Markus Karlsson skrivit i sin kommentar så är den rätt lik
Bineros gränssnitt.
Men hur vore det om ni tar och löser problem ordentligt istället för att skapa "mersälj"? Att ni kommer med nya funktioner och polerar era problem skapar snarare irritation än behåller kunderna.
Nu vet jag inte hur er statistik ser ut, men behålla kunder vill man väl