Det är idag onsdagen den 22 februari 2012. Problematiken som ärenderegistrerades hos FSData den 9 sep 2011 kvarstår. Trots kritiken i forumet nonchalerar FSData vad som händer. Nu är jag förbannad och besviken. Hur oansvarlig kan man bli egentligen?
Jag har 10 ärenden registrerade hos FSData sedan 9 sep, varav 8 berör samma ärende. De lovar att återkomma, sen skiter dem i det och ärendet stängs ner. Nästan samtliga ärenden är besvarade dagar/veckor efter.
Jag citerar Jgabor här på forumet. "Oftast ligger inte ett ärende obesvarat mer än en halvtimme och som högst ett par timmar."
22 jan återöppnade jag ärendet. 11 dagar senare får jag FÖRSTA svaret på supportärendet. Denna gång från driftchefen (jgabor själv?). Han meddelar att han har annat att göra, men tittar på ärendet om en vecka. Vad är viktigare än att åtgärda Sveriges sämsta MySQL prestanda (se
www.webhosting-performance.com).
Idag 22 feb ser jag att ärendet är avregistrerat av helpdesk utan återkoppling.
Avregistrerat? Var är min återkoppling?
Nu får det vara nog. FSDatas säljargument är att vara sveriges snabbaste webbhotell. Snabba på vadå? Snabba på nonchalera sina kunder kanske?
Vad anser ni?