Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-17, 08:59 #185
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Bryr mig inte speciellt mycket om egenreklamen på wn, även om jag tycker att det gör det mindre intressant att besöka sidan. Det jag skrev var bara ett skämt då jag tyckte att det var lite humor att en av dina anställda/kompanjoner påpekade att folk som upprepar sig gnäller
Men problemet är att du buntade ihop din åsikt om mig när du citerade honom i ett relativt känsligt läge när jag försöker framföra något viktigt. För det första, det jag skrev hade inget med egenreklam att göra, även om flera försöker hävda detta, syften eller baktanken var definitivt inte egenreklam, och för det andra så handlar det inte om att det jag säger är att samma person klagar upprepade gånger heller, utan det handlar om att hellre stötta Binero än att bara sprida destruktiv kritik. Och jag säger även att det är då bättre att byta hotell, istället för att sprida destruktiv kritik så man istället hittar ett hotell man bli nöjd med, om man nu väljer att inte stötta Binero och hålla ut och detta sa jag 100% generellt och så objektivt jag kan göra. Det är ju ren nonsens att jag pga mitt inlägg skulle förvänta mig att någon byter till just oss pga det jag skrev. Alla borde förstå att destruktiv kritik inte hjälper någon, Binero har nog fattat poängen ändå att folk är missnöjda med prestanda och annat och jobbar på det så mycket dom bara kan.

Senast redigerad av Danielos den 2012-02-17 klockan 09:11
Danielos är inte uppkopplad