Visa ett inlägg
Oläst 2012-02-06, 20:00 #18
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Apr 2006
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar

Reg.datum: Apr 2006
Hej Cosma,

Jag kan väl bara instämma i att den röda designen inte är någon hit. Ni borde använda den till loggan men sedan tona ner det på resten av sidan. Det blir alldeles för mycket, stelt och skrämmande. Röd är ingen bra färg, och särskilt inte den röda nyansen.

Med nuvarnade vit/röda är mitt huvud mer här:

@Allstars, vad är det för fel på röda CTAs (vilket de inte har, men en fråga till dig)?

I övrigt tycker jag det finns en del att jobba med på sidan. Det är för lite sälj och för mycket "teknisk" tänkande bakom. Detta lyser igenom hela sajten. Kollar man på era banner (sliden) så är det väldigt intetsägande och icke-säljande slides. Varför lyfter ni inte upp kampanjer? Att det dessutom inte går att klicka på slidsen gör ju inte det mycket bättre

Sen blir jag lite konfunderad över vissa saker som titel-taggen "Svanströms E-handel". Är det meningen att ni ska kanibalisera på de fysiska butikerna eller vill ni nå nya kunder med satsningen?.. Det som även får mig att undra över detta är att ni inte lyfter fram några "trygghetsrelaterade"-symboler eller USPar.

En liten petitess jag stör mig på är "hitta butik". Man ska ange gatuadress OCH postnr.. Inte så användarvänligt direkt. Använd istället bara stad.

Sen är där massa andra saker inom SEO, färger, textstorlek med mera..

Men hoppas det går bra för er!
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat