Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-24, 19:25 #76
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Johan H Visa inlägg
Tror vi alla har fått beskåda WN´s bästa inlägg tack vare eng3l. Tack. Jag har aldrig varit så intresserad av en tråd som just denna, tack vare dig eng3l. Har tagit fram popcorn och cola, hoppas det fortsätter för jag är redo
Tack och bock

Jag har som jag tidigare nämnt ännu mer smaskigt men jag väljer ändå att i detta läge inte strö mer salt i såren. Det är tråkigt att Fredrik och FSData hamnat i skottlinjen på det här sättet. Säga vad man vill om FSData, Fredrik är de-facto en kreativ entreprenör och företagsledare som inte bör skadeskjutas mer på grund av något en av hans anställda har kokat ihop på sin fritid, med eller utan dold agenda.

Men jag hävdar fortfarande att Jonathan borde krypa till korset och be om ursäkt eller helst av allt ta bort sitt blogginlägg helt. Vi får se hur situationen utvecklas, det är mycket möjligt att jag får anledning att återkomma till tidigare nämnda smaskigheter.

Och för att fortsätta på det tidigare inslagna citatspåret, "Om någon av er här har mer information om dessa företag, lämna då gärna en kommentar i min blogg eller skicka mig ett mail. Jag har redan fått väldigt bra respons. Det går givetvis att vara anonym om man vill det."
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat