Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-23, 17:36 #7
kalle82 kalle82 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 61
kalle82 kalle82 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 61
Hej!

Först och främst tack för alla svar..!

Saken är den att jag betalade fakturan fredagen den 13:e ironiskt nog. Jag har haft mejlkontakt och det är en .nu domän. Så jag har koll på de 60 dagarna. Problemet är att jag vill börja arbeta med domänerna och kontakten med snapback är så oerhört seg. De sa att de kunde ändra namnservrarna. Bad dem göra det i lördags, vet att det tar tid för att resolva. Men jag får aldrig aldrig svar om något görs eller ej. Kommunikationen är bristfällig, addera till det att man redan betalat. Hade det inte varit för era inlägg skulle jag trott att jag blivit scammad.

Domänerna det gäller är palmecenter.nu och zoekeencoach.nu. Har mailat tre dagar om namnservrarna. De har säkert massa jobb men hur svårt kan det vara att svara ja vi har sett dina brev vi gör ändringen.
kalle82 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat