Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-19, 14:15 #17
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasS Visa inlägg
När det försvann paket för mig så funkade det bra med mail, så då slipper du iaf köerna (och all historik finns ju). Jag fick också ärendenummer

Visst, men jag har testat det, men tyvärr fick jag inget svar på nästan 2 dygn. Postens avdelning för att spåra paket är enligt de själva knappt 10-tal personer och de har inget ärendesystem för själva ärenden. Kanske du fick ett nummer för mailkonversationen, men det hjälper inte långt om du skall ringa och prata med någon.

Sedan är det kul att det finns folk här som dömmer utifrån något uthämtningsställe för DHL, då det finns säker lika många knäppskallar på Postens utlämningsställen. Inte ovanligt att ehandlare uttrycker sitt missnöje på personal på utlämningsställen, som helt enkelt inte gör sitt jobb eller gör inte det korrekt.

DHL, Posten eller Schenker - ni hittar nötter på utlämningsställen oavsett företag. Inte för att det är utlämningsföretagens fel oftast utan för att folk inte gillar sitt jobb, är trötta på arbetsplatsen eller har de fått fel anvisningar från sin arbetsgivare.

Jag har Hemköp som ombud här på orten och de har lämnat ut ett företagspaket och ett REK till någon annan under det senaste året. Skall jag sluta skicka med Posten och sluta handla på Hemköp?

Skulle man tänka så som vissa i denna tråd, vilket är vanligt på WN, då vissa gillar spy galla här oavsett vad, så borde ni inte handla på någon ICA i hela Sverige om ni skulle fått någon gång dåligt bemötande i någon ICA butik. Samma med Coop, Hemköp, Willys ... herregud låt oss bojkotta hela Axfood! Dags att ta i med hårdhandskarna och odla er egen mat också ...

Senast redigerad av Helix den 2012-01-19 klockan 14:24
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat