Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-19, 10:34 #10
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
DHL går bort för min del. De flesta service points ägs av folkilskna puckon som har noll koll på paketen och jag har dessutom råkat ut för att vid COD så ville en idiot ha 5:- extra om man betalade med kort (olagligt) och kontanter ville han absolut inte ha och inte förrän jag tog upp telefonen för att ringa DHL gav han sig. Det där försöker han med alla kunder - fortfarande. DHLs kundtjänst har fullkomligt ignorerat det och idioten är fortfarande service point.

Nej, DHL är inget jag kan rekommendera.
Nu verkar du nog dra lite förhastade slutsatser utifrån ETT folkilsket pucko Hos mig funkar det alldeles utmärkt för det mesta med såväl DHL och Schenker även om DHL är lite längre bort. Föredrar trots allt Schenker.

Håller dock med om slutklämmen. Det är närmast ett hån mot de som faktiskt arbetar serviceinriktat att kalla det som DHL och Schenker erbjuder för kundtjänst. Tyvärr är det standard inom nästan alla branscher idag. De allra flesta kunderna går enbart på priset och förväntar sig att allt ska fungera lika bra. Då blir kvaliteten naturligtvis lidande. Det var bättre innan prisjämförelsesajterna ställde in folks hjärnor på "billigt är bra".
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat