Citat:
Ursprungligen postat av pontus
Jag vill även be jkwebb om ursäkt för att jag är en av personerna som trashat tråden med OT stuff, förstår givetvis att det händer att man köper en sida sedan visar det sig att det är svårare att tjäna pengar på den eller att utveckla den än vad man tänkt. Speciellt om man är ny inom webb.
|
Citat:
Men när auktioner sköts oseriöst så blir det lätt hänt att medlemar, som jag, fyller tråden med mer eller mindre relevanta saker.
|
Det är lugnt
Citat:
sedan visar det sig att det är svårare att tjäna pengar på den eller att utveckla den än vad man tänkt. Speciellt om man är ny inom webb.
|
Det går att tjäna pengar på webbplatsen. Saken är den att min vän som kodar kan inte CodeIgniter och därför har vi inte kunnat startat upp något VIP-medlemskap eller liknande.
Citat:
Var även väldigt noggran och öppen med att redovisa bud, annars är det lätt hänt att det ses som bluffbud.
|
Om du tittar på tråden där en användare sålde swoppers så kom inga bud i tråden direkt. Samma här, inga bud har kommit direkt i tråden. Har sett många trådar där inga bud har kommit direkt i tråden utan anonymt till personer som säljer domänen, webshopen eller webbplatsen.
Buden vi har fått har varit "riktiga" men personerna som lämnat har valt att få vara anonyma med tanke på området och vad som ligger på webbplatsen.
Citat:
Finns det något demo till den nya versionen?
|
Ja, det finns det.
Bara dra iväg PM så får ni länk till demo.