Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik K
Idag får jag kort och gott svaret från Binero supporten:
"Jag har sett dumpen, men jag kan nå sidan."
På vilket sätt hjälper det mig som kund?
Är det bara för att djävlas eller är vissa så korkade?
|
Det är det nog inte utan jag tror att det bara är okunskap.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik K
Visste du att om du vidarebefordra nya uppgifter i ett ärende så hamnar din ticket sist i kön?
|
Ja det ska ju vara tvärtom, så har åtminstone de flesta andra det.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik K
Behöver det vara mer problem för man är stor aktör?
|
En större aktör har naturligtvis fler felärenden, men det ska tex. inte finnas fel på dns-funktionerna bara för att man är en stor aktör. Loopia är tex. ännu större och har inte fel på sina dns:er på detta sätt, endast om strömmen går eftersom man inte har skaffat bra reservkraft.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik K
Och har ännu inte drabbats av 2.0, men det kanske är stabilt nu?
|
Det finns många som skriver om sina erfarenheter i forumet så ta en titt i webbhotellssektionen.