@ Gustav, det i fråga har jag ingen aning om hur tjejer normalt går till väga, men har ju studerat konkurrerande sidor in och ut så jag vet vad som försiggår, och det finns ju mycket tjejer att hämta, ingen tvekan.
Visst har man en budget att gå efter så hade det ju hjälpt en stor del, men för stunden får jag gå på vad jag kan utan att lägga ut pengar, men det kommer ändra på sig snart då jag är på väg jobb i norge.
Väldigt nyttig information du kommer med, inte så insatt i det där med SEO, förutom att jag hört att det kan bli ett heltidsjobb att göra, vilket jag för stunden inte heller riktigt har tid med, och tid är ju ett måste vad jag förstått det som för att engagera sig mot SEO, om man inte betalar för det som du säger.
Jag har väl inte provat så mycket mer, försökte länkväxling med sexbloggar förut, och det fungerade väl sådär, kom väl lite folk till en början, men sen skimrade det lika fort.
@Ciffan, att tänka ur deras perspektiv är mycket jag har försökt tänka på, och det största bland konkurrenter är att dom inte har någon bra filtrering mot folk de inte vill ha kontakt med, där jag har gjort ett jätte bra system som borde uppskattas en hel del.
Utöver det vet jag inte riktigt vad de vill ha, men som du säger, är ju en bra idé att ta kontakt med dom personligen och be om deras åsikter, och vad dom skulle kunna ha för idéer.
@knullis, låter super, ska bara ordna en budget först så får jag ta kontakt med dig sen!
Tack för era svar, har hjälpt mig förstå att det är väldigt svårt att göra något bra utan en budget, eller väldigt mycket tidspressande engagemang.
Finns det fler som vill tillägga något är ni fortfarande välkomna! All hjälp är bra hjälp