Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2010
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jun 2010
|
Min personliga åsikt är att delade hostinglösningar aldrig är något att rekommendera på webbhotell. Helt enkelt så får alla webbhotell förr eller senare allvarliga problem med tex en kund som drar för mycket cpu, minne eller helt enkelt via joomla förvandlats till att vara med i ett stort coolt botnet med en massa söta lull lull.. ..
Danielos Hur mycket lastbalansering och annat du har i ett webbhotell så kommer det fortfarande straffa dig förr eller senare. Jag skulle nog mer eller mindre våga påstå att det är nästintill omöjligt o få ett super stabilt webbhotell med så pass mycket joomla kunder.
Dom webbhotell jag skulle tänka mig levererar en stabil lösning är dom som erbjuder konton som inte är "unlimited allt" dvs med trafiktak, ett webbhotell som erbjuder 1 GB utrymme och 20 gb trafik är vad jag skulle säga ett seriöst webbhotell och som samtidigt inte låter kunderna ha mer en max 1 - 2 domäner per konto (lättare i felsökningssynpunkt) . Ser man på Binero erbjuder dom något som dom själva aldrig skulle uppnå att leverera om alla deras kunder skulle utnyttja deras avtal fullt ut.
/ZynX
|