Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Du menar att endast EgenSajt kör lastbalanserat och har säkerhetssystem?
Om det nu var så att mitt inlägg enligt dig var egenreklam, hur kommer det sig då att det inte ens raderades? Är det inte bättre att du istället anmäler mitt inlägg och låter moderatorer avgöra om det är egenreklam eller inte och i så fall radera inlägget som egenreklam istället för att skapa otrivsel på wn med ditt otrevliga inlägg?
|
Man behöver förvisso inte varit medlem särskilt länge för att direkt se att signaturen Danielos erbjuder lastbalansering och i flertalet svar påpekar just att det är den magiska lösningen på världens ilandsproblem.
Sen personligen tycker jag nog det är trevligare att stå för sitt ord och påkea sin åsikt än fegt bara klicka på en anmälknapp... Men det är som sagt min personliga åsikt.
För att gå ontopic finns det många lösningar för att få bättre tillgänglighet.
Du väljer själv ordvalet "minimera risken" för lastbalansering, vill nog hellre ändra det till "minskar" för det går att minimera än mer...
Högre kompetens på personalen är en självklar del. Notera att jag inte säger att du, eller andra här på forumet, saknar kompetens utan bara det faktum att hög kompetens löser problem fortare och förebygger enklare.
Bättre redundant hårdvara och infrastruktur är en annan sak. lastbalendering kräver hur du än vänder och vrider på det en stabil hårdvara och infrastruktur.
En avancerad VM-ware miljö är en form av redundans som inte bör kallas för lastbalanserare men ökar tillgängliheten mycket.
Replikerade kluster en annan förhöjande fakor.
Men allt handlar till syvende och sist om vad kunden är beredd att betala.
Jag kan ha kunder som betalar 10 000 per månad för att ha sin sida hostad och andra som tycker 29 koror per månad e för dyrt.