Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-10, 20:11 #2
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2008
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2008
Intressant.... jag är själv i liknande sits och vet inte hur jag skall hantera situationen. En dag blir jag uppringd av en kund jag tidigare haft problem med (han fick en ny ganska avancerad sajt för "kompispris" ett tag sedan, varpå han ändå kände sig tvungen att pruta ner ytterligare 5k på slutsumman och sen hålla in betalningen tills jag bestämde mig att ta ner sidan). Hur som helst, han behöve en ny logotype för ett nytt företag han skulle starta och han skulle ha den igår (nej, det är inget stavfel). Jag bestämde mig att ge han en chans och tog fram 5st förslag till ett pris av 1200kr (kompis-pris återigen). Förslagen mejlades i PDF format med låg upplösning, 2 dagar efter fick jag begäran på en specifik logotype i hög upplösning, jag skickade han denna - dock med vattenmärke över bilden. Sen blev det tyst i 2 mån och då fick jag reda på att han anlitat någon bekant att göra sidan åt han med min logotype han inte betalt för och antagligen inte har för avsikt att betala! Nu ser jag att domänen med hans tilltänkta företagsnamn är ledig...
jayzee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat