Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-04, 11:07 #8
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2009
Zodic Zodic är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2009
Det är e-butik precis som bara_jag trodde!

Gustav, jag önskar att det var i början, men sidan har funnits i 7 år och inarbetad = mer kunder att göra besvikna.

Jag önskar verkligen att problemen stannade där så som jag beskrev det sist men jisses va fel man kan ha. Problemet är självklart inte löst men nu går det knappt att beställa överhuvudtaget, sidan ger felmeddelande när man försöker betala och förklarar inte alls varför, ingen vet varför, teknikerna hittar inte själva felet och det har pågått i veckor nu!
Jag hade inte ens varit medveten om det om jag inte hade fina kunder osm mailat och undrat, jag vill inte ens tänka på alla dom kunder som inte mailat för det lär vara många! Jag skulle själv knappast maila en icke fungerande ebutik :S

Dom har bytt plattform på e-butik, så jag har fram till december använt den gamla och väntat in att specter skulle gå att använda på den nya. Fördelen med den nya är att den kan bli riktigt snygg, man kan ändra utseendet väldigt mycket mer fritt, men ja, ingenting funkar. Jag är första kunden som har specter förutom det dom betatestat så jag har förståelse med att det kan krångla. Men till vilket pris?? Att saker som är slut visas är ju en sak, men att det inte går att lägga en beställning alls är ju fan kritiskt!!
Zodic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat