Ämne: PatrikWeb
Visa ett inlägg
Oläst 2012-01-04, 09:34 #26
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av JensS Visa inlägg
Om du kikar i de smutskastningstrådarba så ser du ju iofs att ett "webbhotell" mer frekvent än andra dyker upp och rackar ner på de andra. Jag försöker inte smutskasta PW men jag vill att TS ska veta vad han byter till. Ett enmansföretag med i mina ögon en obekväm relation till myndigheterna. Det är nig bra att veta det när man går från Bineros 8-23 support med öppet alla dagar till ett företag som är betydligt mer känsligt för tex sjukdomar. Precis som TS när han väljer Binero inte ska tro på deras ord om att de alltid är uppe (årets största lögn?) så bör han veta att PW har en anställd och då inte är något "vi" att tala om. Tjänsterna är säkert minst lika bra som Bineros men steget från att serva Bilen på Bilia till att serva bilen på Patriks bilverkstad kan vara ganska stor om man ser till öppettider/tillgänglighet just den dagen man vill utföra sin service.
Förutom att det inte är sant då företaget har anställda, även om dom inte är anställda direkt i PW. Sedan är inte jag en sådan svag person som är sjuk flera gånger per månad, har inte varit sjuk på över 10 år minst.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat