Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Gör tumnaglarna större, förutsatt att merparten av dina besökare inte använder smartphones eller skärmar med extremt låg upplösning.
Bilden i logon (på en hund?) skapar bara oreda. Jag tror att din logo skulle bli både tydligare och proffsigare om du inte hade någon bild alls.
Du bör lämna lite mer information om dig själv, än bara en e-postadress. Du är med andra ord för anonym. Vill du inte skriva ut ditt organisationsnummer med anledning av att det även är ditt personnummer, så bör du i alla fall skriva att bolaget innehar f-skatt. Ännu bättre om du skriver vad du heter, så att man vet vem man mailar. "Maila mig på namn@domän.tld" är alltid bättre än "Maila oss på info@domän.tld". Ingen gillar telefonköer och opersonlig kundtjänst ala Telia. Har du möjlighet att besvara mail personligen, så visa det.
|
Tack för dina synpunkter, jag ska ta med mig några vidare.
Ang. opersonlig kundtjänst så passar detta inte in på min verksamhet då jag inte har några kunder och således ingen kundtjänst.
Om jag inte skulle ha möjlighet att besvara mail så skulle jag inte skriva "så maila här". Jag besvarar 100% av mina mail.
Mvh
Magnus