Nykomling
|
|
Reg.datum: Dec 2011
|
|
Nykomling
Reg.datum: Dec 2011
|
Jag skrev endast att jag sökte en eller flera programmerare, stämmer.
Skulle möjligen behöva en Webbdesigner om inte programmeraren även kan design.
Min tanke är att jag inte främst söker en webbdesigner pga. att programmeraren möjligen kan det, alt. att han har en duktig bekant som han brukar samarbeta med, alt. att jag betalar en webbdesigner på en firma som endast gör designen. Men vi kan komplettera tråden men att även webbdesigners kan ge sitt intresse. Betalar då hellre en engångssumma för jobbet än andel i projektet till webbdesignern.
Siffrorna som står är endast för Sverige och väldigt pessimistiska. Jag räknar med att vi redan under år 1, även skall finnas på norska och lättare reklam även i Norge. Jag publicerade endast Sverige siffrorna pga. att jag inte vill lova eller sätta förväntningarna på mer.
Tack ConnyWesth för ett bra svar!
Ett team på 3-4 skulle vara optimalt men betydligt svårare att hitta 3st duktiga programmerare som kompletterar varandra. Projektet är inte överdrivet stort, dock är potentialen stor, både i Sverige och Internationellt. Kan tänka mig att ca.200 timmar krävs.
Jag letar fortfarande efter rätt programmerare och möjligen även en webbdesigner, mot betalning. Programmeraren kommer få 50%.
Varför så mycket? För att hela projektet avgörs på hur bra hemsidan / produkten är.
Det skall inte vara mitt projekt utan vårt!
|