Citat:
Ursprungligen postat av hnn
Varför är hela händelseförloppet raderat då?
Varför inte bara uppdatera och fylla på med mer information?
Var helt öppna med vad som hänt istället för "Vi jobbar på det". Det är att stoppa huvudet i sanden. Men Visma / Mamut / Ni kanske inte vill det?
|
Har du varit inne på
driftbloggen?
Det är ju inte så att de stoppar huvudet i sanden, det står ju där att det är avbrott i e-postsystemet och att de jobbar på att lösa det.
Visst kunde de väl ha haft kvar händelseförloppet när de felsökte eller vad det är du skriver om, men jag känner inte att jag saknar någon relevant information där.
Att de tagit bort lite information för att minimera skadan är ju helt förståeligt när andra webbhotell attackerar dem på det här sättet. De kunder som har drabbats har blivit informerade via e-post(enligt det som står på driftbloggen) och det är väl bara de som egentligen behöver veta.