Citat:
Ursprungligen postat av njoy
jgabor: Hela hösten har det varit flera dagar mellan svaren. Det tillhör mer vanlighet än ovanlighet. På ärendet registrerat den 9 sep svarade FSData först den 16 sep att supporten hade mkt att göra och därefter 19 sep kom det egentliga svaret.
När jag registrerade kontot tyckte jag FSData hade god prestanda. Säljaren sa att FSData ska vara snabbast, annars skulle jag bara ringa så fixade dom det. Man får väl ha lite is i magen om sånt, men det var definitivt inget "bara ringa".
|
September var före min tid, så jag kan inte svara för hur vi skötte oss då. Men jag arbetar kontinuerligt med vår supportansvarig, och tittar på hur vi kan bli bättre och effektivare. Och det verkar som om du haft en enorm otur, för det är extremt sällan ett ärende tar flera dagar att lösa. Då brukar det oftast gälla ett komplext serverproblem och inte ett "vanligt" supportärende.
Som sagt, PM:a gärna ditt ärende- eller kundnummer till mig så lovar jag att undersöka var i våra rutiner som vi har brustit, och att göra allt vi kan för att det inte ska ske igen. Och var heller inte rädd för att höra av dig till mig, om du får någonsin får vänta flera dagar på ett svar igen.