Citat:
Ursprungligen postat av Clarence
Jag tycker tvärtom han har fog för sin kritik; förutsatt att hans testscript låg lokalt. Har man inte en intern övervakning som säkerställer att databas-anslutningen går på en bråkdel av en sekund så vore det bättre att bara slänga upp en wordpress-demo på en separat host på varje server och övervaka denna - tills man fått till en hyffsad egen övervakning.
Att support-personal har tillgång till systemstatus i realtid är för mig också en helt grundläggande funktion för att supporten faktiskt ska vara informerad. Det borde inte krävas mer än ett par timmars utbildning och förutsatt att det finns en vettig övervakning för teknikerna är ju också exporten/anpassningen snabbt fixad.
|
Du tog det där citatet helt ur sitt sammanhang. Jag har inte på något sätt påstått att han inte har anledningen att klaga för det har han verkligen. Det är inte acceptabelt som jag skrev i mitt förra inlägg i tråden.
Givetvis ska supporten ha tillgång till intern systemstatus i realtid, men att se externa mätningar(som efterfrågades) på alla webbhotellets siter är något helt annat. Jag skrev också att det här ofta kan bli mycket bättre.