Visa ett inlägg
Oläst 2011-12-10, 13:47 #63
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Verkar fortfarande vara problem hos Loopia efter nästan en vecka:

http://www.driftbloggen.se/?p=2789

Intressant är att de tagit bort allt det de skrivit om incidenten på driftbloggen och ersatt det med den ganska intetsägande texten ovan. Ett totalt haveri på tre dagar försvinner inte bara för att man tar bort inläggen från driftbloggen...

Under en veckas tid har kunderna inte fått någon saklig information utan enbart ett konstant "vi jobbar på problemet" vilket gör att många blir än mer upprörda. Ska det ta så här lång tid att återställa backup för kunderna? Känns som att inte heller backupsystemet fungerar särskilt bra.

Jag har stor förståelse för såväl leverantören som kunderna när haverier inträffar men är det här verkligen ett bra sätt att hantera problemen på? Jag tycker det luktar lite illa.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-10 klockan 15:00
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat