Nykomling
|
|
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
|
Stor varning för binero.
Har varit kund där sedan Aleborg (2003?), då allt fungerade och man fick snabb och rätt hjälp.
Nu kan man ibland få ett snabbt svar som inte hjälper dig alls.
Sedan får man mala sig igenom dagar och veckor innan du får en lösning.
Just nu fungerar inte minst 3 olika domäner på olika webbpaket.
Binero hävdar att dom fungerar.
Efter 3 -4 dagar kommer dom fram till att "den kanske inte ser rätt ut innehållsmässigt"
Detta hade min 3 åriga son upptäckt på 3 sekunder.
Varför tror dom att jag kontaktade dom?
Denna information fick dom redan i första kontakten, dom bara segar ärendena något otroligt.
Senast påstod dom att sidorna var hackade, helt obetydliga små sidor som ligger på olika webbpaket. Tror inget orkat bry sig att hacka dessa på olika konton.
Den 3:e domänen fungerar inte alls och den har dom absolut inte påverkat, säger dom
Denna har jag inte varit inloggad på under 2-3 år vet inte ens inloggningsuppgifterna mer.
Men enligt googles cache fungerade den för 3 veckor sedan....
Bara detta visar att dom inte har koll, man blir nästan rädd.
Liknande problem hände för 2 år sedan, men då löstes det efter cirka 1 veckas jagande av supporten.
Kanske man kom till rätt person tillslut, den gången.
Men nu är sidorna som sagt korrupta igen.
Extremt långa handläggningstider.
Du kan få ett snabbt svar, men om det är okompetent och innehållslöst, så hjälper ett snabbt svar föga.
ÄR du ny och ingen expert, så välj inte Binero.
Det är mycket stor risk dom kör över dig och du står där veckovis med en ikke fungerande domän.
Får se när vi ser en ände på detta.
Uppskattar 200 kontakter med Binero sista 2 åren.
Och man får som regel bara svar på hälften av frågorna.
Och får kontakta dom igen.
Skicka aldrig in kompletterande uppgifter på ett problem då 0-ställs din plats i supportkön och du får vänta 1 dag till.
Har du kompletterande information måste du ringa!
Support systemet är ala 1990.
Som inte sparar konversations historiken.
För att man inte lika lätt ska se att dom bara svarade på 50% av frågeställningarna?
Har du inte obegränsat med tid, välj inte Binero.
Är du nyföretagare etc så välj inte Binero pga. för höga risker.
Blir det problem är det för stor risk du hamnar i träsket utan hjälp.
Även om Binero säkert lyckas någon gång....
Vill du se vilka häpnadsväckande svar man får från Binero så hör av dig.
Vet inte hur man lättast byter leverantör, och hur mycket nertid det handlar om.
har 30-40 domäner, varav de flesta vilande eller pekande.
Man kan undra på vilka kriterier dom fått utmärkelserna årets webbhotell?!
De som gett denna utmärkelse har nog inte sökt av kundnöjdhet och funktion, endast pris.
Alla kan vara billiga, men vad hjälper det när det inte fungerar.
Har 4 konto/domäner med bloggar på one, sedan 2006 har ALDRIG behövt kontakta supporten.
Utarbetad, uppgiven Binero kund.
Senast redigerad av Fredrik K den 2011-12-10 klockan 06:40
|