Visa ett inlägg
Oläst 2011-12-08, 15:58 #34
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Jag svarade "Om det görs snyggt"..
Nu är jag förvisso en Loopia fantast och tycker deras support och tjänster varit helt underbara. Fast andra tar 9 kr per domän så betalade jag gladligen 19 kr för ett domännamn för jag vet att det kommer fungera och jag vet att jag får en bra service om jag skulle fibbla till det..

I dagens läge måste man köra ful saker för att tjäna pengar, tyvärr. Det Binero i detta fallet har gjort är nog väldigt vanligt. Dock är jag rätt säker på att många som "sticker" från loopia till Binero kommer ångra sig mångfalt med tanke på alla deras tråkiga händelser.

Binero kör häftiga och smarta kampanjer och flyter med vågen, dock förstår jag inte hur man kan driva ett företag genom att ta in en MASSA nya kunder istället för att vårda om de man redan har och fixa sina fel. När det är klart tar man pengarna som finns kvar och satsar rejält på marknadsföring. Vi är väl som tur var olika som människor och tycker olika. Många tycker detta är fult gjort, andra tycker det är OK. Det finns bara en sak och det är att godta det och gå vidare... Man driver inte ett företag för att vara snäll, man driver det för att tjäna pengar!
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat