Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
helix - kanske uttryckte jag mig inte så bra som jag möjligen kunnat. Ingen kritik är menad men däremot har jag ett genuint intresse av att förstå vad allmänheten tycker om detta. Vi har alltid en dialog när kriser händer och hur vi skall agera. Där styr självklart vårt eget tycke till viss del - men även väldigt mycket hur våra kunder och andra runtomkring oss känner. Här ger ni oss än mer feedback till vad som är viktigt och hjälper oss agera "rätt" för oss som bolag.
|
När man går ut och ifrågasätter en konkurrents marknadsföring (moral, etik), länkar till äldre artiklar på IDG, klistrar in skärmdumpar, så har man sjunkit lägre än den man ifrågesätter. Det är vad du gjort. Du går ut öppet och med tråden försöker hänga ut Binero. Nej, det är tydligt i ditt initiala inlägg att det är inte själva "frågan" som är intressant, utan det är en tydlig ursäkt för att klanka ner på konkurrent/konkurrenter. Om du tycker detta var en "öppen fråga", så vet du inte vad en "öppen fråga" är.
Lite som Juholt med sina bostadshyror skulle klanka ner på Sahlin för hennes tablerone

. Lycka till!
Vad är så himla oetiskt med Bineras marknadsföring? Varje svensk parti gör samma sak varje vecka, hela året. Så fort ett parti misslyckas med något, går ett annat ut och skall visa sig bättre i ämnet och kommer med nya lagförslag i det som de andra har misslyckats med.