Visa ett inlägg
Oläst 2011-12-08, 12:56 #14
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av mister Visa inlägg
Seriöst ni lever ju i en drömvärld, klart fan man sparkar på en konkurrent för att den ligger nere för tillfället klart man vill tjäna pengar hade världen sett ut så som ni säger så hade det inte funnits några vinstdrivande företag, alla tjänar något på någon annans bekostnad.

Sen att DITT samvete inte tillåter det är ju din förlust. Jag har själv varit med om konkurrenter som tjänar på MIN bekostnad kan jag inte leverera något som gör min kund nöjd klart kunden går vidare och avslutar samarbetet med mig.
Nu vet jag inte riktigt om du läst eller förstått det som skrivits i den här tråden. Det handlar om vad som är okej eller inte för ett företag, specifikt webbhotell i det här fallet. Majoriteten av alla människor anser att det inte är okej att göra vad som helst för att tjäna pengar, därför är denna diskussion av intresse för samtliga företagare. Du förlorade just mig som potentiell kund till exempel, om det nu inte var illa formulerad sarkasm Naturligtvis vill alla företag tjäna pengar men det är inte alls det vi diskuterar.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-08 klockan 13:08
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat