Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Med tanke på hur många som ringt så är det inte så konstigt att inte alla kommer fram. En rubrik i sann Aftonbladet-anda  Det är ju inte så att Loopia försöker mörka det här, det kan de omöjligt göra. De försöker lösa problemet så snabbt som möjligt, att sätta all personal på att svara i telefon hjälper knappast någon
Vore intressant att veta exakt vad som hänt. Det här lär tyvärr kosta Loopia mycket pengar och många kunder har jag en känsla av...
|
Jag hann tyvärr inte svara när journalisten ringde så jag får ta på mig rubriksättningen. Annars fortsätter vi att svara via våra vanliga kanaler. Telefonen och driftbloggen.se är dock väldigt hårt belastade vilket gör att det är svårt att komma fram.
Vi har därför lagt till
www.facebook.com/loopia som ytterligare en kanal för detta.
Gällande e-posten så fortsätter vi att jobba för fullt med den del vi lokaliserat felet till. I dagsläget kan vi dock inte säga när det kommer vara löst.
/Jimmie Eriksson