Visa ett inlägg
Oläst 2011-12-07, 13:03 #15
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Ursprungligen postat av web2k Visa inlägg
Håller med, har väldigt svårt för människor som genom hot vill tysta ner den demokratiska rätten till det skrivna, och talade, ordet. Samtidigt bör man väl kanske välja sina ord och sammanhang. Jag tycker nog din varning var väl berättigad.
Att svära kanske var i överkant, skrev det dock när jag var ganska irriterad. Beklagar det om du tog det så hårt.

Jag tycker dock fortfarande att det är otroligt dålig stil att skriva något sånt om ett företag, utan grundlag d.vs.
Det spelar ingen roll "hur du menade det" de som nu googlar "binero faktura" och ser att binero är bedragare och lurar lär ju tolka det ur sitt sammanhang. (denna tråden rankar som #5) på sökordet.

Om man vänder på det, hur hade du (eller alla andra) uppskattat att folk i ett forum felaktigt påstod att ert företag begår brott, att ni medvetet lurade de du gör affärer med? Min gissning är att dom flesta hade blivit oerhört irriterad.

Sen hurvida felet faktiskt är där eller inte ska jag inte lägga mig i, har själv inte upplevt felet på mitt konto, men tvivlar inte på att det är där för andra.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat