Visa ett inlägg
Oläst 2011-12-07, 08:38 #9
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Snacka om att prata i nattmössan

Det där var ju befängt. Jag skulle definitivt påstå motsatsen. Ju bättre webbhotell, ju mer kunder, ju mer oerfarna kunder som ringer och vill ha hjälp med de enklaste sakerna.

Den som har arbetat med support på webbhotell, webbutiker mm. vet utan tvekan att oavsett antal wiki, FAQ-avdelningar på en hemsida, fungerande verksamhet, så får man alltid massor av samtal/mail om de mest enkla funktioner/ärenden från kunder.
"Ju... desto" heter det Tror du missuppfattade mig ganska rejält. Visst behövs det mer support totalt om man har fler kunder men det blir väldigt lite supporttid PER KUND om allting fungerar som det ska, om kontrollpanelen är enkel och intuitiv, om FAQ / guider är bra och uppdaterade osv. Sen finns det naturligtvis en del kunder som vill ha hjälp med precis allting men de är väl ändå en minoritet?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat