Jag är också fullkomligt övertygad om att Binero inte gör detta medvetet, vilket jag inte heller tror TS menade även om han uttryckte sig lite klumpigt. Det är helt enkelt en (eller flera) av många buggar i Bineros system.
Håller också med om att Bineros support fortfarande är bland den trevligaste man kan hitta. De försöker hela tiden hjälpa de hårt prövade kunderna så gott det går när problem uppstår. Jag har hela tiden varit en obotlig optimist när det gäller Binero den senaste tiden men det har gått på tok för långsamt och ledningen har gjort märkliga felprioriteringar samt haft absolut noll koll på planering och tidsuppskattning. Jag håller fortfarande bägge tummarna för att de reder ut det hela
Binero är för övrigt långt ifrån ensamma om att ta felaktigt betalt. Det är snarare regel än undantag att stormarknader som ICA Maxi har felaktig märkning på varor i samband med erbjudanden och extrapriser. Hur stor andel av kunderna kontrollerar priset på kvittot?