Nykomling
|
|
Reg.datum: Nov 2011
|
|
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
|
Vi sitter nog ,eller satt nog, i samma situation och som det verkar fortfarande sitter.. hmm Har ju en hel hög med domäner hos Binero och har kämpat och kämpat med pekningar och reggningar av domän. Eller ärttare sagt felpekningar och ej utförda reggningar av domäner.
En snäll själ såg min klagan här på forumet för någon vecka sedan och erbjöd mig ett gratis år hos Citynetwork. JA tack! jag ångrar verkligen inte en enda sekund. Varje domän jag flyttar eller pekar om får mitt stressade inre att andas ut.
Tyvärr gick jag med på en migrering (har ju tjatat i årtal nu) och fick då två fantastiska konton skapade till min ära. Jag hade ju ett linuxkonto med typ 20 domäner och ett windowskonto med typ 70 domäner. Nu har jag typ samma men med följden att vissa domäner tittar fram på bägge konton så utan att vara helt säker kan man känna sig manad att ändra inställningar för en specifik domän på två ställen.. alltså logga in på ett, ändra, logga ut och in på det andra.
Tyvärr har den annars så fina supporten visat ganska så tråkiga sidor på senare tid.
Ärenden besvaras inte...
Ärenden lämnas aldrig över vid personal-skiftbyte...
Ärenden reproduceras inte och följs upp, utan stängs med kommentaren ...vadå fungerar det inte hos dig!???...
Ärenden hanteras av olika peroner som har otroligt skilda kunskapsnivåer, med följden att ärendet haltar och ibland tappas bort.
Som sagt... det är mycket snack om hur häftiga tävlingar som avgörs och, andra tillställningar som besöks. Detta är ju naturligt för ett företag som Binero, som måste synas. Jag är imponerad över hur duktiga de ändå är på att sälja sitt koncept.
Och visst är deras idé, fin, kunden har alltid rätt och har rätt att ångra sig. MEN det faller så fruktansvärt hårt i backen när man totalt struntar i att lösa problemen som finns.
Det kan inte vara så att deras "programmerare" inte kan. Det måste vara så enkelt att det är Herr nummer 1, chefen själv som styr och ställer och inte inser att han borde sätta sig ner med whiskey i näven... andas ut, inse att han nått en bra bit på vägen och ta in de som kan ta företaget vidare. Han verkar då inte klara av det. Det luktar ju enmansstyrt företag lång väg! Det behöver inte var en nackdel, så länge denna man eller kvinna inte är så pass mätt av sin egen framgång att man inte orkar ta den branta backen utan tar genvägen runt om....
Lite synd är det dock att inte de som verkligen INTE har problem med Binero skriver här. Blir lite färgat av all missnöjda typer med undertecknad i spetsen... Vore kul att höra hur bra Binero är, hur bra 2.0 är och hur bra deras system verkligen fungerar...
Faktum är ju att Binero rullade på när många andra dog i sviterna av stormen.. tål att tänkas på...
Senast redigerad av web2k den 2011-11-30 klockan 00:17
|