Citat:
Ursprungligen postat av johan1234
nerix och jake.nu - som ni vet hade vi problem med en storage nod för en månad sedan (ca 1000 servrar). Vi skrev en detaljerad post mortem om vad som hände och den finns att läsa på city cloud bloggen. Sedan dess har det varit stabilt med undantag för någon self heal, som det heter, som gör att prestanda kan gå ner och störa vissa VM under kort tid. Vet inte om detta påverkat er vid något tillfälle.
När det gäller er individuellt så ska det vara stabilt och är det inte det skulle jag gärna titta på det personligen så vi kan hjälpa till att få det bra. PMa mig så tar vi tag i det och analyserar om det är något på vår sida som inte står rätt till. Ge mig gärna server ID för den eller de servrar som ni inte känt varit stabila. Tack och tack för ert tålamod.
|
Nej, det är inte stabilt.. Den är fortfarande stoppad och försöker jag starta den så får jag felmeddelandet
"There are not enough resources to serve your request at this time. Please try again later"
Kanske skickar ett mail till supporten på Måndag, just nu orkar jag inte bry mig.