Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-23, 19:13 #3
MikaelBs avatar
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 280
MikaelB MikaelB är inte uppkopplad
Medlem
MikaelBs avatar
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 280
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Det är ju du som kund som ansvarar för att ange rätt adress och att uppdatera denna adress när du flyttar så att fakturorna hamnar rätt.
Som kundorienterat företag som prioriterar en bra kundtjänst bör man ju såklart undersöka saken när fakturor kommer i retur, men det är inget de måste göra.

Jag förstår inte riktigt händelseförloppet här.
När du kontaktade Dustin och frågade varför du inte fått fakturan till din nya adress uppdaterade de inte din adress då? Fick du en faktura då(du skriv det), men inte de efter det?
Vad det Dustin eller de du beställde eftersändning av som brustit i deras rutiner? Eftersändning är ju inget Dustin kan kontrollera.
Jag flyttade.
Jag uppdaterade adress hos Dustin.
Dustin skickade faktura.
Jag fick och betalade betalade faktura.
Dustin skickade faktura till fel adress.
Jag fick inkassokrav.
Jag skällde och fick dom att uppdatera adress igen.
Dustin skickade fakturor igen efter strul.
Jag betalade fakturor.
Dustin skickar påminnelse på en faktura igen pga fel adress.
Jag blev förbannad...


Nu har dock Dustin krediterat mig den senaste faktura som kompensation för allt strul vilket jag uppskattar. Men problemet kvarstår ju dock att dom har tveksamma rutiner kring fakturering vilket kan ställa till det rätt rejält för oss som kunder.
MikaelB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat