Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-23, 15:25 #2
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
Det är ju du som kund som ansvarar för att ange rätt adress och att uppdatera denna adress när du flyttar så att fakturorna hamnar rätt.
Som kundorienterat företag som prioriterar en bra kundtjänst bör man ju såklart undersöka saken när fakturor kommer i retur, men det är inget de måste göra.

Jag förstår inte riktigt händelseförloppet här.
När du kontaktade Dustin och frågade varför du inte fått fakturan till din nya adress uppdaterade de inte din adress då? Fick du en faktura då(du skriv det), men inte de efter det?
Vad det Dustin eller de du beställde eftersändning av som brustit i deras rutiner? Eftersändning är ju inget Dustin kan kontrollera.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat