Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-20, 01:12 #28
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
web2k web2k är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 44
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Jag förstår inte hur man kan tveka ens. Jag hade tagit mitt pick o pack och dragit. Binero verkar lova mycket (enligt andra trådar) men det verkar inte hända speciellt mycket. Att man dessutom kan skriva till en stammis "Vi prio inte dig utan nya kunder".. Är det inte stammisarna och de trogna kunderna man sätter max prio på? Bara tänket får mig att sticka direkt. För många år sedan drev jag en webbshop hos Binero och allt fungerade kanon och supporten var trevlig, dock gick det segt nga ggr och e-posten strulade rätt mycket så jag bytade till one och där flöt allt på. Nu verkar det som det har hänt mycket hos Binero, dock till det sämre..
Vill bara klargöra att Binero INTE har sagt att de prioriterar nya kunder och struntar i oss gamla.... det var så jag kände det och delvis känner i min kontakt med dem.

Och nog har du rätt i att man inte ens borde tveka, men jag är ju lite av den försiktiga, lugna och lojala typen som är ganska nöjd så länge jag inte märker av mitt webhotell. Vill inte se dem, inte prata med dem utan bara få det jag betalar för ;-) De slipper mina tråkiga mail och jag slipper hetsa upp mig för en massa strunt.
web2k är inte uppkopplad