Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-17, 22:45 #9
ZNs avatar
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2003
ZN ZN är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ZNs avatar

Reg.datum: Apr 2003
Citat:
Ursprungligen postat av pesteque Visa inlägg
Domänen ägs utav mig och lades upp i syfte att visa att den är till salu. Sedan om folk var intresserade hade de troligtvis kontaktat mig och förhandlat om en mer rimlig summa. Jag vet mycket väl att .nu inte är den hetaste potatisen. photoshop.com hade vart nått

Blev uppringd av missdomain idag på jobbet och fick höra att jag lagt bud på min auktion.. Något som var helt fel. Blev rätt chockad vid de tillfället. Hade tydligen gjort mig skyldig till urkundsförfalskning osv. Något de var väldigt snabba med att anklaga mig för. Innan de ens hade kollat upp ordentligt vem personen var som hade lagt budet. Sånt här ska ju inte få hända tycker man.

Dock inte deras fel att de finns dårar som fejkbudar på aktioner. Men de bör kanske ha mer kött på benen innan de anklagar folk. Men får se vad som händer nu. Om det är nån snubbe som lägger fejkbud på folks domäner så förstör han ju för en massa, ni som vet vem det är får gärna höra av sig.
Ber om ursäkt att jag anklagade dig för detta. Han hade även lagt bud på sina egna domäner och jag rörde ihop det. Jag skickade ett mail till dig strax efter också och förklarade hur det låg till men det var fel och olyckligt att det hände i vilket fall. Det är lika tråkigt varje gång sådant här händer men de som väljer att missbruka tjänsten och inte följa reglerna ska inte komma undan allt för lätt.
ZN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat