Nykomling
|
|
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 4
|
|
Nykomling
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 4
|
Härligt att höra någon form av respons gällande det tekniska från er. Tråkigt att det ska behöva bli genom ett forum. Jag har mejlat sedan i måndags eftermiddags och det är först nu i kväll vi hörde något från er genom Anders. Som sagt, felsökning har pågått väldigt länge nu och detta orsakar oss stora problem.
Det jag irriterar mig mest på är att detta hade varit löst på under några timmar om jag bara fått direktkontakt med någon tekniker som sitter nere och skruvar på sakerna. Svårt för er att se om en ändring ger effekt på vår sida när er tekniker inte har direktkontakt med oss utan måste gå genom supporten. Men det är så ni jobbar och det kan inte jag göra så annat åt än att sitta och bli irriterad när inget händer. För det är vad vi ser.
Jag hoppas också att detta löser sig. Vad utgången av det hela blir återstår att se.
Senast redigerad av dr_blue den 2011-11-17 klockan 00:01
Anledning: Felsyftning.
|