Visa ett inlägg
Oläst 2011-11-16, 14:30 #35
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Vad är det som säger att man inte kan ha flera förfaranden beroende på vilken typ av domännamn det gäller? Det finns många toppdomäner där det är andra spelregler för L/LL/LLL och premiumdomäner. Sunrise-perioder eller vad det heter m.m.

Huvudsaken är väl att IIS förvaltar de pengar som auktionerna inbringar på ett korrekt sätt.

Du har ju fortfarande inte fattat vad jag skrivt eller så har jag varit oklar; det finn singet regelverk för detta utan man hittar på just nu. Visst andra har det, men då har man i alla fall regelverk för det - .SE har inte det. SOm jag nämnde innan, inför nya regler - all or nothing helt enkelt.

Dock har sedan inte vissa andra toppdomäner värderingar inskrivna i sin verksamhet Titta på Nunames, där ändras spelregler som vinden, det blåser oftast dit pengarna är ...

Citat:
Huvudsaken är väl att IIS förvaltar de pengar som auktionerna inbringar på ett korrekt sätt.
Om inte värderingar, spelreglerna är viktiga, så är det bara köra auktion, ta pengarna och investera i vapenindustrin. Det bör ge en bra avkastning som kan sedan gagna nya registreringar. Men vänta, .SE handlar väl bara inte om att tjäna pengar ... och skit i det - cash is king!

Senast redigerad av Helix den 2011-11-16 klockan 14:34
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat