Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Jag har fått massor av sådana här mail från Payex sistone:
Dear Customer
The problem at our operational supplier EDB is now solved.
We are sorry for the disruption, but we can confirm that all our services are now operational again.
Affected services were:
- Creditcard
Dom har väldigt mycket problem med EDB och när Telenor strulade här om dagen så påverkade det också kreditkort.
Men kontakta supporten så kan dom titta på det mer grundläggande, kan även finnas en annan anledning till att betalningen inte gick igenom.
|
Även vi (Adrecord) använder Payex för att debitera en del av våra annonsörer och dessa mail från Payex om driftproblem med EDB kommer så ofta så att om jag hade webbutik, eller annat behov av att mina kunder själva bestämde när de skulle betala, aldrig skulle använda Payex som leverantör. Driftproblemen med EDB måste ha pågått i över ett år utan att de verkar göra något åt det. Vid några tillfällen har det varit problem som legat en hel eftermiddag. Jag vet inte exakt men nog har Payex problem i alla fall vid två tillfällen varje månad med EDB.