Citat:
Ursprungligen postat av Timofey
Först och främst - tack Kjette för ett tydligt och öppet svar på mitt meddelande. Jag är övertygad om att många här på WN påverkas av migreringen hos er på Binero och därför har jag valt att skriva om detta publikt.
Jag tar kontakt med dig gällande prestandan inom kort.
Var framgår detta - att det är skillnad på resursfördelning mellan privatkontot och företagskontot?
Jag har fått beskedet att ett företag kan köpa privatkontot (att det bara är ett namn och inte en begränsning på vem som för köpa respektive konto). Jag har nästan fått för mig att Företagspaketet kallas så av anledningen att vilseleda företag att köpa detta, då de inte vet att de får köpa Privatpaketet och skillnaden för de flesta företag är obefintlig (om man inte använder för mycket utrymme/trafik). Men ni får då dubbelt så mycket betalt.
Det som framgår på er webbsida (se http://www.binero.se/webbhotell/jamfor-pris) är att den enda skillnaden mellan paketen är utrymmet, trafiken/månad, samt lite smått (SSH-konton, MS SQL-databaser). Inget om prestanda framgår av jämförelsen mellan paketen. Klart att vi är villiga att i så fall betala mer för bättre prestanda, men frågan är hur mycket bättre det i så fall blir. Har ni några konkreta siffror ni kan visa upp offentligt här?
|
Tror aldrig dom kommer redovisa exakt vad man får, då dom kan behöva justera vissa parametrar då det går tungt på grund av mycket trafik eller hög kundbelastning på servrarna.
Har under min tid som kund sätt att dom både höjt och sänkt php minnes gränsen.