Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-20, 13:12 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Paul Visa inlägg
Vad jag verkligen gillade med one.com var att de har chatsupport (på engelska under obekväm arbetstid) som svarar snabbt och kunnigt på vilken fråga man än har.

Vad de flesta svenska webhotell har är ett magert alternativ, att maila fram och tillbaka, och tyvärr verkar det ofta som supporten missförstår mer komplicerade frågor så man måste maila fram och tillbaka flera gånger innan något händer. Det är väldigt frustrerande. Chatt är mycket snabbare.
Väljer man One.com så har man knappast behov av en högkvalitativ dygnet runt-support Visst är chatt snabbare men samtidigt så kan inte webbhotellet sortera bort mindre akuta ärenden lika enkelt. En chatt fungerar egentligen bäst till att bara svara på snabba, enkla frågor men det ska egentligen inte behövas om man har en bra FAQ.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat