Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
|
Jimmit - vi har som standard att låta varje domän gå in i kontrollpanelen med "autoförnya". Dvs en faktura skickas ut två månader innan den löper ut - för att vi skall ha gott om tid att fixa eventuella fel. Vi väntar heller inte till sista dagen att göra själva förnyelsen. Även där för att ge oss och kunden marginal.
Vi raderar inte sajter förrän lång lång lång efter allt är nerlagt. Däremot finns automatiska system som gör att efter X månader så stängs sajten om betalning inte kommit oss till handa. Tror det är över 5-6 mail som går ut innan något sådant sker under flera månader. Igen - för att ge gott om tid att det inte blir fel som det till trots verkat bli denna gång.
Om du skickar pm till mig här så ser vi till att fixa direkt så du är igång igen.
|