Visa ett inlägg
Oläst 2011-10-14, 11:07 #21
Kim247 Kim247 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2011
Kim247 Kim247 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Tråkig attityd, speciellt när Sverige slog ett av världens bästa lag för några dagar sedan.
Det är lätt att vara stor på jorden när man slår de stora lagen i kvalmatcher men när det verkligen gäller då slår dessa "the big six" Sverige med hästlängder.

Se själv hur det gick i de senaste EM som gick i Schweiz/Österrike där Sverige inte ens gick vidare från gruppspelet utan istället gick Ryssland och Spanien vidare när Sverige och Grekland fick packa ihop och åka hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Det trodde man inte heller var möjligt, jag tror själv att Sverige har stor chans om dem spelar som dem spelade sist. Tror till och med att vi kan vinna skiten!
Sverige kommer aldrig att få någon medalj i mästerskap (herrar och fotboll). Hur ska vi kunna matcha oss mot "the big six" som är enligt mig är Holland, Spanien, Portugal, Tyskland, Italien och England? Vi har även några outsiders som vi inte får glömma - Ukraina, Ryssland, Grekland, Schweiz, Kroatien och Turkiet. Vi ska vara glada om vi ens lyckas ta oss ur gruppen och vidare till åttondelsfinal.

Det är som att Danmark ska gå till VM-final i hockey och spöa Ryssland eller Kanada med deras allra bästa spelare.

Men visst är det riktigt roligt när Sverige lyckas gå till åttondelsfinal eller t.o.m kvartsfinal i fotboll. Det håller jag om.

Skönt med god optimism i alla fall
Kim247 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat