Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Men i detta fallet verkar det inte vara registrarens fel, men det vet vi inte. "Bristande rutiner" kan ju vara vad som helst som är taget ur luften, och att med den okunskapen börja prata om skadestånd känns ju inte realistiskt. Men det verkar ju inte som om sökanden har betalt för domänen att bli förnyad. Det är lätt att klappa sig för bröstet, men sökanden borde ha haft ett bättre kontrakt/avtal med en registrar med hög servicenivå när man har en så pass bra premiumdomän, finns många registrarer som erbjuder detta.
|
Ni verkar alla missa en detalj som jag anser ger all
all önskvärd tydlighet om att registraren förorsakat detta.
Q: Vilken roll har sökandes ombud ?
A: Bla
skriva ATF-ansökan.
Q: Vem är sökandes ombud?
A: Levonline
Q: Vem anför att registraren Levonline haft bristande rutiner för aktuellt domännamn?
A: Levonline
I övrigt vill jag inte diskutera enskilda ATF-case..
Men den generella frågeställningen är högst relevant och intressant..